Tilmelding til: 00.Ansøgning om bådplads og medlemskab i Odense Sejlklub

Eventuelt stednavn

Da vi sætter sikkerheden i højsæde, beder vi om kontakt mulighed til nærmeste pårørende.

Feltet bruges ikke kun til at bestemme om det er en sejlbåd eller motorbåd. Men mere presist. F.eks. Maxi 77 eller Maxi 77 sejlbåd

Bådens produktionsår

Bådens længde i meter

Bådens bredde i meter

Bådens dybgang i meter

Bådens vægt i hele kg

Det der er skrevet i sejlet f.eks. DEN 123

Klubben kræver at båden er ansvarsforsikret. Derfor skal forsikringselskab oplyses. Tilføj også policenr.

Jeg erklærer herved på tro og love ikke at være i restance til andre sejl-/motorbådsklubber, eller andre opkrævere af havne-/pælepenge, samt at have det nødvendige bevis for at føre fartøjet i overensstemmelse med loven.
Jeg erklærer samtidig at ville holde fartøjet i yachtmæssig stand, samt overholde det til enhver tid gældende reglement for bådhavn, bedding, plads og klubhus.

Indtast venligst værdien fra boksen