07.Sejlerskole sommersæson 2024 1.år - pensionist

Alder: 67-90 år (fødselsår 1934-1957)
Pris: 2.550,00 DKK
    Tilmeldingsfrist

5. marts 2024, kl. 15:12

Betaling

Via Dankort eller internationalt kreditkort

Om kurset

Sejlerskolen i Odense Sejlklub er for voksne over 18 år, som ønsker at lære at sejle og manøvrere en sejlbåd.
Deltagelse i sejlerskolen kræver også medlemskab af Odense Sejlklub. Derfor bliver der i forbindelse med tilmelding tegnet medlemskab.
Læs hele vejledningen herunder, inden du klikker på 'Køb'.

Tilmelding

Når du har fået besked fra sejlerskolelederen om, at du er optaget på årets hold, skal du gennemføre denne indmelding.

Når du trykker 'Køb' her under teksten, sker der følgende:
1. Du kommer til en formular, hvor du skal udfylde dine medlemsdata.
2. Derefter betaler du.
3. Du modtager kvittering for betaling og medlemskab.

Bemærk: For partner/samlever har vi et familiekontingent, så den ene bliver meldt ind som familiemedlem med stor rabat.
Vil du tilmelde dig som familiemedlem, skal du bruge denne formular.

Denne tilmelding dækker:
Sejlerskole sommersæson 2024: 2100 DKK
Pensionistmedlemskab Odense Sejlklub 1. år: 450 DKK

Samtykke

I O.S. har vi 3 punkter, hvor GDPR kræver samtykke. De 2 første gælder især frivillige - det kunne måske også blive aktuelt for dig. Det sidste gælder alle medlemmer.

Som frivillig i Odense Sejlklub er det naturligt at vise navn, funktionsmail, telefonnummer og evt. billede i forskellige sammenhænge. Det er legitimt for klubben at bringe navn og funktionsmail. Men telefonnummer og billede kræver i følge GDPR samtykke fra dig. Nogle frivillige vil kun give tilladelse til at vise den ene del. Derfor har vi ét samtykke for billede og et for telefonnummer.

O.S. har en god tradition med at markere indmeldelse, runde fødselsdage og jubilæer i nyhedsbreve, som også vises på hjemmesiden. For at kunne markere dig, kræver GDPR at vi indhenter dit samtykke.

Persondata

Vi passer på dine persondata. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata i vores privatlivspolitik, som du kan se her.

Tilmeldingsfrist er overskredet.