07.Sejlerskole sommer-sæson 2024 1.år - voksne

Alder: 18-90 år (fødselsår 1934-2006)
Pris: 3.000,00 DKK

5. marts 2024, kl. 15:10

Via Dankort eller internationalt kreditkort

Odense Sejlklub

Om kurset

Sejlerskolen i Odense Sejlklub er for voksne over 18 år, som ønsker at lære at sejle og manøvrere en sejlbåd.
Deltagelse i sejlerskolen kræver også medlemskab af Odense Sejlklub. Derfor bliver der i forbindelse med tilmelding tegnet medlemskab.
Læs hele vejledningen herunder, inden du klikker på 'Køb'.

Tilmelding

Når du har fået besked fra sejlerskolelederen om, at du er optaget på årets hold, skal du gennemføre denne indmelding.

Når du trykker 'Køb' her under teksten, sker der følgende:
1. Du kommer til en formular, hvor du skal udfylde dine medlemsdata.
2. Derefter betaler du.
3. Du modtager kvittering for betaling og medlemskab.

Bemærk: For partner/samlever har vi et familiekontingent, så den ene kan melde sig ind som familiemedlem med stor rabat.
Vil du indmelde dig som familiemedlem, skal du bruge denne formular. Men husk, at én person i husstanden skal være almindeligt medlem.

Denne tilmelding dækker:
Sejlerskole sommersæson 2024: 2100 DKK
Medlemskab Odense Sejlklub 1. år: 900 DKK

Persondata

Vi passer på dine persondata. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata i vores privatlivspolitik, som du kan se her .

Tilmeldingsfrist er overskredet.