09.Instruktør ungdom

1. april 2025

Betalingsmuligheder

• Indbetalingskort (+71 kodelinje) fremsendes per email efter tilmelding
    • MobilePay fast betaling(tilmelding til abonnement)

Ansøgning om medlemskab i Odense Sejlklub

Hvis du ønsker at blive medlem af foreningen i denne gruppe, så klik på 'Køb' længere nede på siden.
Så vil formular til udfyldelse komme frem. Er det ikke den rigtige gruppe, kan du gå tilbage og vælge den rigtige i stedet.

Indmeldelse i gruppen Instruktør ungdomsafdelingen

I dette indmeldelsesfelt bliver du indmeldt som Instruktør i ungdomsafdelingen,

Tilmelder du dig her, har du allerede lavet aftale med Michael Pwedersen. Vi er dig meget taknemmelig for, at du vil deltage i det frivillige arbejde med at skabe nye sejlere. Vi håber du får rigtig mange gode oplevelser.

Betaling

Du modtager en opkrævning på kontingent frem til næste ordinære opkrævningstidspunkt 1/4.
Ved indmeldelse i marts regnes frem til efterfølgende 1/4 (13 mdr.).

For at begrænse klubbens administration beder vi dig tilmelde dig Betalingsservice (PBS) eller MobilePay Subscription (tilmelding til abonnement.
Hvis du ønsker Betalingsservice, vælger du her Email og skriver dit CPRnr, bankoplysninger, (regnr-kontonr) i notatfeltet. Så opretter vi en aftale for dig. (Vi bruger kun disse oplysninger til oprettelse af aftalen).
Hvis du ønsker MobilePay Subscription, vælger du bare det her, så bliver du ledt til MobilePay for godkendelse.

Du regnes som indmeldt fra den dato, hvor din kontingentbetaling er registreret.
Du kan altid stille spørgsmål til Tom Kaspersen på kasserer@odensesejlklub.dk

Samtykke

I O.S. har vi 3 punkter, hvor GDPR kræver samtykke. De 2 første gælder især frivillige - det kunne måske også blive aktuelt for dig. Det sidste gælder alle medlemmer.

Som frivillig i Odense Sejlklub er det naturligt at vise navn, funktionsmail, telefonnummer og evt. billede i forskellige sammenhænge. Det er legitimt for klubben at bringe navn og funktionsmail. Men telefonnummer og billede kræver i følge GDPR samtykke fra dig. Nogle frivillige vil kun give tilladelse til at vise den ene del. Derfor har vi ét samtykke for billede og et for telefonnummer.

O.S. har en god tradition med at markere indmeldelse, runde fødselsdage og jubilæer i nyhedsbreve, som også vises på hjemmesiden. For at kunne markere dig, kræver GDPR at vi indhenter dit samtykke.

Persondata

Vi passer på dine persondata. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata i vores Privatlivspolitik, som du kan se her .