00.Ansøgning om bådplads og medlemskab i Odense Sejlklub

Ansøgning om bådplads

Undertegnede anmoder herved om en bådplads i Odense Sejlklubs del af Lystbådehavnen Stige Ø til en sejlbåd, motorsejler eller ekke planende motorbåd i Yachtmæssig stand. Udtryksbeskrivelse åbnes i nyt vindue ved klik her.
Dette kræver tillige medlemskab af Odense Sejlklub. Derfor er dette også en ansøgning om medlemskab i Odense Sejlklub

Tilmelding

Indsendelse af denne ansøgning er starten eller fortsættelse af dialog med havnefoged og kasserer inden endelig aftale indgås.
Hvis du allerede er medlem af Odense Sejlklub, skal du i stedet for denne ansøgning bare maile bådoplysninger til havnefoged@odensesejlklub.dk (bådnavn, bådtype, længde, bredde, dybgang, dybgang og hvilket forsikringsselskab du har tegnet ansvarsforsikring i). Så kan du efterfølgende få en snak med Erik havnefoged om mulighederne.

Klik på tilmeld

Klik på tilmeld for at komme videre til formularen, hvor oplysninger skal indtastes. Når du har afsluttet formularen, får du en automatisk kvittering på mail til kontrol.

Persondata

Vi passer på dine persondata. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata i vores Privatlivspolitik, som du kan se her .